Бизнестегі стратегиялық болжам, тренинг

2019-01-30 16:46:09

Тұрақты бәсекелестік артықшылыққа қол жеткізу үшін компанияларға өздерінің клиенттері және стейкхолдерлері үшін маңызды құндылықтар қалыптастыра білу қажет. Бұл үшін өткір бәсекелестік және тұрлаусыздық жағдайларында стратегиялық ойлай білу қажет. Мұндай дағдыларды қалыптастыруға және клиенттерге және бәсекелес ортаға қатысты стратегиялық шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін құралдар жинағы бар екен. Сіз компанияның бәсекелестік күресте әрқашан жеңіске жету үшін бағалы инновацияларды қалай енгізуі мүмкін екендігін білетін боласыз. Бұл интерактивті семинарда қатысушыларға тұжырымдамалар мен құралдарды жақсы түсінуге, сондай-ақ оларды өздерінің ұйымдарында  қолдануды үйренуге көмектесетін компанияладың мысалдары талданады.

Оқыту кезінде келесі тақырыптар зерделенетін болады:

  1. Кіріспе: Стратегиялық ойлау логикасы және оның мәні
  2. Макро-орта: мүмкіндіктерді және қауіп-қатерлерді анықтау үшін сканерлеу
  3. Салалық орта: бәсекелестік ландшафтын түсіну – салада табысқа жетудің негізгі факторлары, стратегиялық топтар, пайда пулдары, бизнес-канвас, құн қисық сызықтары
  4. Ұйымдық орта: ұжымдық, бизнес және функционалдық деңгейлерде стратегияны бағалау, негізгі құзыреттілікті анықтау және бәсекелестік артықшылықты бағалау
  5. Инновациялық құндылықтар: инновациялық құндылықтарды қалыптастыруға арналған балама сценарийлерді анықтау, таңдау және бағалау үшін Blue Ocean тұжырымдамалары мен құралдарын қолдану
  6. Стратегиядан іс-әрекетке: іске асыру жоспарын әзірлеу
  7. Тұжырымдар және қорытынды

Кім үшін:  Семинар басшыларға, менеджерлерге, мамандарға, консультанттарға, жобалаушылар мен талдаушыларға, сондай-ақ стратегиялық лауазымдарды иеленетін басқа да тұлғаларға арналған.

Сіз нені үйренесіз:

  • стратегиялық ойлаудың маңыздылығын түсіну;
  • құралдарды сыртқы бәсекелестік ортаны және ішкі ұйымдастыруды талдау үшін пайдалану; серпінді ортаны және бизнес-контекстті түсіну үшін қандай деректер жинауды ұғыну;
  • жиналған деректерді пайдалы ақпаратқа өзгерту;
  • инновациялыққұндылықтарды қалыптастыру үшін білімді тәжірибеде қолдану.

БАҒДАРЛАМАНЫҢ КЕСТЕСІ

1-күн

08:30-09:00

Тіркеу

09:00-10:30

1-сессия Кіріспе: Стратегиялық ойлау логикасы және оның мәні

10:30-11:00

Кофе-брейк

11:00-12:30

2-сессия Макро-орта: мүмкіндіктерді және қауіп-қатерлерді анықтау үшін сканерлеу

12:30-13:30

Түскі ас

13:30-15:00

3-сессия Салалық орта: бәсекелестік ландшафтын түсіну – салада табысқа жетудің негізгі факторлары, стратегиялық топтар, пайда пулдары, бизнес-канвас, құн қисық сызықтары

15:00-15:30

Break

15:30-17:00

4-сессия Ұйымдық орта: ұжымдық, бизнес және функционалдық деңгейлерде стратегияны бағалау, негізгі құзыреттілікті анықтау және бәсекелестік артықшылықты бағалау


2-күн

09:00-10:30

5-сессия Инновациялық құндылықтар: инновациялық құндылықтарды қалыптастыруға арналған балама сценарийлерді анықтау, таңдау және бағалау үшін Blue Ocean тұжырымдамалары мен құралдарын қолдану

10:30-11:00

Break

11:00-12:30

6-сессия Стратегиядан іс-әрекетке: іске асыру жоспарын әзірлеу

12:30-13:30

Lunch

13:30-15:00

7-сессия Стратегиядан іс-әрекетке: іске асыру жоспарын әзірлеу

15:00-15:30

Break

15:30-17:00

8-сессия Тұжырымдар және қорытынды