Анатолий Количев
PhD, ESSEC Business School, Париж, Франция
Асситент Профессор
  • Өмірбаян
  • Жарияланымдар
  • Зерттеу
  • Оқыту
  • Байланыс құралдары

Доктор Анатолий Количев  Назарбаев Университетінің Жоғары Бизнес Мектебіне Маркетинг саласындағы доцент ретінде 2016 жылғы 5 желтоқсанда қосылды. Ол өзінің Шешімдер Қабылдау Теориясы саласындағы Ph.D. дәрежесін ESSEC Бизнес Мектебінде (2016), сондай-ақ Алдыңғы қатарлы Бизнес зерттеулер (Бизнес Мектебі ESSEC 2014) және Экономикалық ғылымдар (Кальяри Университеті, 2012) саласында магистр дәрежесі, экономика саласында бакалавр дәрежесі (Кальяри Университеті, 2010) бар.

Анатолийдің зерттеушілік мүддесі маркетингтік-қаржылық интерфейс, әлеуметтік желідегі маркетинг, үлкен деректер талдаушылары және ғаламдық логистикалық тізбектерді іске асыру саласында. Оның «Әлеуметтік желілердің маңызы» атты диссертациясы брэнд үшін әлеуметтік желілердің артықшылығын зерттеді. Ол Статистика, Жалпы математика және BSc, PhD және MBA бағдарламасы бойынша сандық әдістер бойынша курстардан сабақ берді. Оның еңбектері халықаралық журналдарда (Экономиканы, Ғылым қызметі өндірісі бойынша Халықаралық журналды қоса алғанда) жарияланды. Анатолий Ozyegin Университетінің, Турция, ESSEC Сингапур, және Aalto Университетінің Бизнес Мектебінде шақырылған ғалым болды.

Академияға дейін, Анатолий туристік секторда жанұялық бизнестің ортақ иеленушісі және негізін қалаушы болды. Анатолий 4 тілде (орыс, румын, итальян және ағылшын) еркін сөйлейді.    

Journal Publications

  1. Colicev, Anatoli, Ashwin Malshe, Koen Pauwels, Peter O’Connor “Improving Consumer Mind-Set Metrics and Shareholder Value through Social Media: The Different Roles of Owned and Earned”,Journal of Marketing, Forthcoming
  2. Platanou, Kalliopi, Kristiina Mäkelä, Anton Beletskiy,Anatoli Colicev“Using Online Data and Network Text Analysis in HRM Research”, Journal of Organizational Effectiveness: People and Performance, Forthcoming
  3. Colicev, Anatoli,Pietro De Giovanni, Vincenzo Esposito Vinzi “An Empirical Investigation of the Antecedents of Partnering Capability” International Journal of Production Economics, August 2016, Vol 178, p 144-153​​
  4. Colicev, Anatoli, Peter O’Connor, Vincenzo Esposito Vinzi “Is Investing in Social Media Really Worth It? How Brand Actions and User Actions on Social Media Influence Brand Value” Service Science, June 2016, Vol. 8, Issue 2, p 152-168
  • Social Media Marketing
  • ​​Marketing-Finance​ I​nterface
  • Big Data Analytics
  • Quantitative Modelling (Analytical and Empirical)
  • Branding
  • Probability and Statistics
  • Quantitative Tools for Managers
  • Big Data Analytics
  • Math Orientation

Nazarbayev University Graduate School of Business

Office No. 6.049

Office: +7 (7172) 70 91 73

E-mail: anatoli.colicev@nu.edu.kz

Егер де Сіз факультет өкілін қандай-да бір іс-шараға, концеренцияға не семинарға шақырғыңыз келсе, алдын-ала біздің Назарбаев Университеті Жоғары Бизнес Мектебінің Маркетинг және PR кеңсесіне хабарласуыңызды сұраймыз: pressa.nugsb@nu.edu.kz