Венката Суббан Субраманян
PhD, ULB Brussels
Стратегия жөніндегі ­профессор
  • Өмірбаян
  • Жарияланымдар
  • Зерттеу
  • Оқыту
  • Байланыс құралдары

Венката Суббан Субраманян Назарбаев Университеті Жоғары бизнес мектебінде стратегия жөніндегі доцент және деканның зерттеу жұмысы жөніндегі орынбасары болып табылады. Ол бұрын Гонконг Университетінде және Vlerick бизнес мектебінде (Бельгия) сабақ берген. Левендегі Католик Университетінің (Бельгия) Стратегия және халықаралық менеджмент саласындағы зерттеушісі, Франциядағы INSEAD ұйымында қаржы мен стратегия мәселелері жөніндегі зерттеушісі болды. Ол менеджмент саласындағы философия докторы (PhD) дәрежесін Брюссель Дербес Университетінің Солвэй бизнес мектебінде (Бельгия) алған. Оның стратегия және халықаралық бизнес, жаңа нарықтарда бәсекелестік саласындағы еңбектері үздік академиялық журналдар мен бизнес басылымдарда басылып шыққан. Сондай-ақ ол Еуропа мен Азияда стартап-жобалары бойынша кеңес береді.

Жақында жарық көрген еңбектері

N. Celly and V. Subramanian. ‘Overview of Indian Multinational Firms’, in M.F. Guillen, E.G. Garcia-Canal, R. Garcia-Garcia (eds.). Indian Multinationals, Oxford University Press, Forthcoming.

N. Celly, J. Prabhu and V. Subramanian (2013). ‘Innovations Patterns in Indian Firms’, in P. Williamson, R. Ramamurti (ed.). ‘Re-assessing Emerging Market Multinationals’, Cambridge University Press.

V. Subramanian (2011). ‘Business Models – A glossary’, Financial Times, FT. Com.

G. Chan, A. Lee and V. Subramanian (2011). ‘Óasis Hong Kong Airlines: The First Long-Haul, Low-Cost Carrier in Asia’, in M. Hitt, R. Duane Ireland and R. Hoskisson, Strategic Management: Cases: Competitiveness and Globalization, 9th Edition, South-Western Publishing.

Working Papers

How Much Does Industry (Classification) Matter?, joint with Gabriel Hawawini (INSEAD), Paul Verdin (ULB) and Denis De Crombrugghe (Maastricht University)

Are MNCs Imperialists or Knowledge Networks? A Reality Check, joint with Michael Enright (University of Hong Kong) and Peter Williamson (University of Cambridge)

Competitive Advantage of Emerging Market Multinationals, joint with Nikhil Celly (University of Hong Kong) and Peter Williamson (University of Cambridge)

Жақындағы конференцияларға қатысуы

SMS Annual Conference, September 2014, Madrid, Spain

  • Бизнес стратегиясы
  • Бизнес модельдері
  • Жаңа нарықтар
  • ТҰК стратегиясы мен құрылымы

Стратегия негіздері

Жаңа нарықтардағы стратегия

 

Назарбаев Университеті Жоғары Бизнес Мектебі 9. 177 кабинет

Жұмыс телефоны +7 (7172) 70 91 77

Электрондық пошта subban.venkat@nu.edu.kz

Егер де Сіз факультет өкілін қандай-да бір іс-шараға, концеренцияға не семинарға шақырғыңыз келсе, алдын-ала біздің Назарбаев Университеті Жоғары Бизнес Мектебінің Маркетинг және PR кеңсесіне хабарласуыңызды сұраймыз: pressa.nugsb@nu.edu.kz