Кілт сөз бойынша іздеу

Мұстафа Қараташ

КЕРІ ҚАЙТУ

Мұстафа Қараташ

Ассистент профессор, PhD, Koç University

ҒЫЛЫМИ МҮДДЕЛЕР

Маркетинг

ОҚЫТУ АЙМАҒЫ

Маркетингті басқару, Маркетинтік зерттеулер, Тұтынушылық мінез-құлық

Байланыс құралдары

mustafa.karatas@nu.edu.kz

Мұстафа Қараташ Түркияның Коч университетінде «Маркетинг» мамандандыруымен іскерлік әкімшілік ету саласында ғылым докторы дәрежесін алды. Доктор Қараташ – INSEAD және Билкент университеттерінде менеджмент саласында бакалавр және магистр дәрежелерінің иегері. Доктор Караташтың ғылыми қызығушылықтары мен тәжірибесі тұтынушылар психологиясымен және шешім қабылдаумен байланысты. Оның өткен және қазіргі зерттеулері тұтынушылық шешімдер мен маркетингтік коммуникациялардың әртүрлі мәнмәтіндегі тиімділігіне, соның ішінде тұрақты даму мен экологиялық тұтынуға, қайырымдылыққа, жеткізілім жиынтығын бағалауға, шет тілдерін қабылдауды өңдеуге және автоматтандырылған/жасанды сату агенттерінің адам саудасына деген артықшылығына арналған. Доктор Қараташтың зерттеулері Journal of Consumer Psychology и Personality and Social Psychology Bulletin сияқты, жетекші маркетингтік және психологиялық журналдарда жарияланды. Оның оқытушылық қызығушылықтарына маркетингті басқару, маркетингтік зерттеулер және тұтынушылық мінез-құлық жатады.

1. Қараташ, Мұстафа және Зейнеп Гюрхан-Канли (2020), “When Consumers Prefer Bundles with Non-Complementary Items to Bundles with Complementary Items: The Role of Mindset Abstraction,” Journal of Consumer Psychology, 30(1), 24-39.

2. Қараташ, Мұстафа (2020), “Making Decisions in Foreign Languages: Weaker Senses of Ownership Attenuate the Endowment Effect,” Journal of Consumer Psychology, 30(2), 296-303.

3. Қараташ, Мұстафа және Зейнеп Гюрхан-Канли (2020), “A Construal Level Account of the Impact of Religion and God on Prosociality,” Personality and Social Psychology Bulletin, 46(7), 1107-1120.

Тұрақтылық және әлеуметтік әл-ауқат (мысалы, қайырымдылық, қалдықтарды қайта өңдеу, экологиялық тұтыну)
Ана тілді және шет тілдерін қабылдауды өңдеу
Жасанды интеллектіні (ЖИ) тұтынушылық қабылдау
Жеткізілімдер жиынтығы

Маркетингті басқару
Маркетинтік зерттеулер
Тұтынушылық мінез-құлық