әкімшілік персонал

 1. Аға менеджер, Қабылдау бөлімшесі

Бөлімшенің негізгі және функционалдық міндеттері : Жоғары бизнес мектебінің академиялық бағдарламаларына студенттерді қабылдау  шараларын жоспарлау, ұйымдастыру және жүзеге асыруЛауазымның негізгі және функционалдық міндеттері:

  • Студенттерді қабылдау бойынша стратегиялық жоспар құру;
  • Жоғары бизнес мектебінің академиялық бағдарламаларына студенттерді қабылдау бойынша ақпараттық-түсіндірме жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру және жүзеге асыру;
  • Талдау жасау және  бөлімшесінің жұмысын жоспарлау, конкурс қорытындысы бойынша аналитикалық және статистикалық есептеме дайындау; 
  • Талапкерлердің жеке құжаттарын тиімді түрде қабылдау мен оларды өңдеуді ұйымдастыру;
  • Қабылдау комиссиясына талапкерлердің құжаттарын (жеке істерін)  дайындау;
  • Жоғары бизнес мектебінің онлайн ақпараттық жүйесін жаңарту және дамыту мәселесі бойынша Университеттің IT бөлімшелерімен қызмет жасау;
  • Талапкерлер бойынша деректер базасын басқару;
  • Талапкерлер бойынша деректер базасымен, кіріс корреспонденция және құрылымдық бөлімшелердің сұраныстарымен жұмыс істеу, Департамент құзіреті шегінде хаттарға және азаматтардың өтініштеріне уақытылы жауап беру;
  • Департамент қызметкерлерінің атқарған жұмыстары бойынша уақытылы есеп беру, жұмыс жоспар құру және жалпы Департамент бойынша есептеме мен жиынтық жоспар жасау
  • Қабылдау науқанына арналған бюджетті дайындау;

Іссапар: Қазақстан бойынша және шетелге іссапарларБілімі:   Жоғары,  шетелдік университет үлгісіндегі дипломның болуы  дұрыс (MA/MBA/M.Phil/MSc бағдарламалары бойынша дәрежелері болғаны дұрыс).  Мамандыру бойынша:  әкімшіліктендіру, маркетинг,  білім беру саласындағы,  операциялық  менеджмент.Қалаулы кәсіпкерлік тәжірибе (мерзімі, саласы және т.б.):

  • Функционалдық міндеттері бөлімінде айтылған бағыттары бойынша жоғары білім саласында ( немесе тиісті  саласында) және/немесе студенттермен жұмыс істеуге негізделген үкіметтік емес ұйымдарда екі жылдан кем емес жұмыс тәжірибесі;
  • Қоғаммен байланыс саласында, жобаларды басқару, білім беру және/немесе  корпоративтік менеджмент салаларында жұмыс тәжірибесінің бар болуы.

Кәсіпкерлік білім және жеке мінездеме:         

  • Аналитикалық және басқару қабілеттері;
  • Командада тиімді жұмыс істей білу;
  • Қазақстанда үкіметтік/үкіметтік емес ұйымдармен жұмыс істеу және іскерлік саласындағы білім деңгейі;
  • ҚР және шетелдегі орта, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесін білу;
  • Тіл табысушылық, жауапкершілік, тартысты (дау-жанжал) жағдайды басқара білу

Тілдерді меңгеру деңгейі:

  • Қазақ, орыс, ағылшын тілдерін жетік білу;
  • Тілдерді ауызша және жазбаша түрде жетік білу (орыс, қазақ, ағылшын)

Компьютерді қолдану деңгейі: MS Office 95\98\2000\2007, MS Windows 95\98\XP\Vista, Internet компьютерлік бағдарламаларын жоғары деңгейде білу

Түйіндемені тапсыру мерзімі: Үміткерлерді қабылдағанға дейін

Резюмені жіберу үшін пошта бойынша: aliya.itchanova@nu.edu.kz

2. HR сұрақтары, мансапты жоспарлау және түлектермен қарым-қатынас бойынша аға менеджері

Негізгі лауазымдық міндеті :     

  • HR сұрақтары және мансапты жоспарлау жұмысты ұйымдастыру және жүргізу, НУ ЖБМ студенттері мен түлектерінің мансабына өмір бойы қолдау көрсетіп, жұмыс берушілермен мықты қарым-қатынас орнату.
  • НУ ЖБМ Түлектерімен тұрақты қарым-қатынас орнатып, дамыту.

Негізгі лауазымдық міндеттері мен функциялары       

Жалпы

  • HR және мансапты дамыту мен түлертермен қарым-қатынас жасау бағытында ұсынылатын қызметтер көлемін бақылау, сараптау және оларға баға беру.
  • Мектеп пен оның студенттері, түлектері сонымен бірге халықаралық деңгейдегі және де елдің көлеміндегі болашақта мүмкін жұмыс берушілері арасында негізгі серіктес болу.
  • HR сұрақтары, мансапты жоспарлау және түлектермен қарым-қатынас үшін бюджетті  бақылау және  басқару.
  • Ұсынылатын қызметтер мен олардың артықшылықтары жөнінде қазіргі НУ ЖБМ студенттеріне мәлімет беру.
  • Жыл сайынғы стартегиялық және операциялық жоспарларды дамыту және келісімге ұсыну.
  • HR бөлімшесінің жұмысын үйлестіру:  HR, мансапты басқару, Деканның көмекшісі.

Мансапты дамыту

  • Қазіргі түлектер арасындағы карым-қатынастармен және де корпоративтік қарым-қатынастармен айналысу, оларды ілгері дамыту. Болашақта студенттерге және де
  • түлектерге мүмкін жұмыс берушілері қатарын ұлғайту мақсатында сыртқы ұйымдармен жаңа байланыстар орнықтыру.
  • Студенттер мен түлектерге жұмыс табу, сұхбаттан өту, түйіндемені жазу, ілеспе хат жазу үдерістері жайлы және т.б. мансапты дамыту жайлы сұрақтар бойынша кәсіби ақыл-кеңес беру.
  • Университеттегі жұмысқа қабылдау үдерістерін зерттеу және бақылау, түйіндемелердің жіберілімін жүзеге асыру, түлектерді және студенттерді өзекті  бос жұмыс орындары жайлы ақпарат беру.
  • Мансап аптасы мен басқа да мансапқа байланысты іс-шараларды жоспарлау және іске асыру .
  • Cтуденттерге, оқытушылар құрамына, жұмыс берушілер мен түлектер тобына арналған тренингтер, семинарлар, таныстырылымдар және т.б. іс-шараларды өткізу.

Түлектермен қарым-қатынас

  • Түлектер Қауымдастығының Президентін қолдау мақсатында Түлектер Қауымдастығының Атқарушы директоры ретінде қызмет ету.
  • НУ ЖБМ түлектер дерекқорының толық әрі ұқыпты тіркелуін қамтамасыз ету.
  • Халықаралық және де ел көлеміндегі НУ ЖБМ Түлектерімен қарым-қатынас орнықтырып, әрі қарай дамыту. Түлектермен тұрақты қарым-қатынасты тікелей байланысу, жаңалықтар жаршысы, түлектердің интернет парақшасы арқылы демеу.
  • Мектеп пен Университеттің қойылатын талаптарымен сәйкес келетін түлектердің келешектегі мүмкіншіліктерін анықтау мақсатында Мектеп пен Университет жетекшілігімен бірлесіп қызмет ету.
  • Бизнесті дамыту бөліміндегі әріптестермен бірлесіп арнайы сұрыпталған жобалар мен іс-шаралар үшін қаражат көзін табу.

Жоғары білімі 

Жоғары білімі бар, білім алудың негізгі тілі ретінде – ағылшын тілінде білім алғаны артықшылық болып келеді

Кадрларды іріктеп алу, жұмысқа орналастыру, мансапты дамыту мен жоспарлаумен тікелей байланысты білім дәрежесі бар немесе қызметкерлерді басқару ісіне жақын, бизнес

әкімшілігі, заң, жоғары білім беру немесе оған жақын cалаларында білім дәрежесі бар.

Кәсіби тәжірибесі          

Магистр дәрежесі бар үміткерлерге – атап айтылған жұмыс қызметі мен жауапкершілігімен байланысты кем дегенде 5 жыл жұмыс өтілі.

Кәсіби қабілеті мен жеке дағдылары       

– Басқару және де ұйымдастырудың нәтижелі қабілеттері бар;

– Көпшілікпен қарым-қатынас жасау және тілдесудің нәтижелі қабілеттері бар;

– Жобаны басқару рөліндегі жүзеге асқан тәжірибесі;

– Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексінің білімі;

– Жұмыс нарығындағы трендтер мен мансапты дамытудың дағдылары жайлы білімі бар;

– Ауызша және жазбаша байланыс дағдысы жақсы дамыған;

– Студенттердің әр-алуан топтарымен жұмыс істеуге деген қуатты ынтасы бар;

– Еліміздің көлеміндегі кең ауқымды іскерлік байланыстары бар, әсіресе академиялық және экономикалық бөлімдерінде.

–  Мемлекеттік басқару қағидалары мен тұжырымдамаларының жақсы білімі бар;

– Дербес, жаңа бастаманы өз қолына алатын және клиентке деген бағытталған қолдауды студенттерге, түлектерге, жұмыс берушілерге және басқа да серіктестерге көрсете алатын;

Тіл білімі: Қазақша, орысша, ағылшынша еркін сөйлеу және жаза білу қабілеті бар.

Түйіндемені тапсыру мерзімі: Үміткерлерді қабылдағанға дейін

Резюмені жіберу үшін пошта бойынша: aliya.itchanova@nu.edu.kz

Contact Us

Nazarbayev University Graduate School of Business Kabanbay Batyr Ave, 53 Astana, Republic of Kazakhstan, 010000

Last News

Назарбаев Университеті Бизнес жоғары мектебі «BUSINESS TALK & COFFEE» тегін семинарларының топтамасын өткізеді. Сізге біздің оқытушыларымызды тыңдауға, олармен бір шыныаяқ кофе ішіп отырып сөйлесуге, сондай-ақ бизнестің әртүрлі салаларындағы басқа бизнес-кәсіпкерлермен танысуға және тілдесуге мүмкіндік беріледі.
Бұл сұраққа Назарбаев Университеті Бизнес жоғары мектебінің «Қаржы ғылымдары магистрі» бағдарламасының академиялық директоры, қауымдастырылған профессор Марек Йохец сұхбат барысында жауап берді.
Назарбаев Университеті Бизнес жоғары мектебінің профессоры Чет Боруки қабылдау комиссиясына әсер қалдыру үшін түйіндемені қалай толтыру керек, сұхбат барысында өзіңді қалай ұстау керек және өтініш берген кезде нені жасамау керек екендігі туралы үміткерлерге кеңестер береді. Қабылдау комиссиясына әсер қалдыру үшін түйіндемеге қандай ақпаратты енгізу қажет?
Назарбаев Университеті Бизнес жоғары мектебінің MSF бағдарламасының академиялық директоры Марек Йохец kapital.kz ақпараттық порталына сұхбат берді.

In the Press

Бұл сұраққа Назарбаев Университеті Бизнес жоғары мектебінің «Қаржы ғылымдары магистрі» бағдарламасының академиялық директоры, қауымдастырылған профессор Марек Йохец сұхбат барысында жауап берді.
Назарбаев Университеті Бизнес жоғары мектебінің профессоры Чет Боруки қабылдау комиссиясына әсер қалдыру үшін түйіндемені қалай толтыру керек, сұхбат барысында өзіңді қалай ұстау керек және өтініш берген кезде нені жасамау керек екендігі туралы үміткерлерге кеңестер береді. Қабылдау комиссиясына әсер қалдыру үшін түйіндемеге қандай ақпаратты енгізу қажет?
Назарбаев Университеті Бизнес жоғары мектебінің MSF бағдарламасының академиялық директоры Марек Йохец kapital.kz ақпараттық порталына сұхбат берді.
Назарбаев Университеті Бизнес жоғары мектебі үздік бизнес-мектептердің әлемдегі жалғыз стратегиялық серіктесіне айналды. Назарбаев Университеті (НУ) ашылған сәттен бастап білім беру мекемесінің жетекшісі бұл жерде ең озық оқыту тәжірибелері мен әдістемелері қолданылатыны туралы мәлімдеді. Бұл бакалавриатқа да, магистратураға да және докторантураға да қатысты. Осы стратегияның аясында 2010 жылы Назарбаев Университетінің (НУ) және Дьюк Университетінің Фукуа бизнес-мектебінің […]

Last News

Назарбаев Университеті Бизнес жоғары мектебі «BUSINESS TALK & COFFEE» тегін семинарларының топтамасын өткізеді. Сізге біздің оқытушыларымызды тыңдауға, олармен бір шыныаяқ кофе ішіп отырып сөйлесуге, сондай-ақ бизнестің әртүрлі салаларындағы басқа бизнес-кәсіпкерлермен танысуға және тілдесуге мүмкіндік беріледі.
Бұл сұраққа Назарбаев Университеті Бизнес жоғары мектебінің «Қаржы ғылымдары магистрі» бағдарламасының академиялық директоры, қауымдастырылған профессор Марек Йохец сұхбат барысында жауап берді.
Назарбаев Университеті Бизнес жоғары мектебінің профессоры Чет Боруки қабылдау комиссиясына әсер қалдыру үшін түйіндемені қалай толтыру керек, сұхбат барысында өзіңді қалай ұстау керек және өтініш берген кезде нені жасамау керек екендігі туралы үміткерлерге кеңестер береді. Қабылдау комиссиясына әсер қалдыру үшін түйіндемеге қандай ақпаратты енгізу қажет?
Назарбаев Университеті Бизнес жоғары мектебінің MSF бағдарламасының академиялық директоры Марек Йохец kapital.kz ақпараттық порталына сұхбат берді.

Upcoming Events

Назарбаев Университеті Бизнес жоғары мектебі «BUSINESS TALK & COFFEE» тегін семинарларының топтамасын өткізеді. Сізге біздің оқытушыларымызды тыңдауға, олармен бір шыныаяқ кофе ішіп отырып сөйлесуге, сондай-ақ бизнестің әртүрлі салаларындағы басқа бизнес-кәсіпкерлермен танысуға және тілдесуге мүмкіндік беріледі.
«МВА немесе Қаржы магистрі бағдарламаларын таңдаған кездегі үш басты фактор» тақырыбындағы келесі тегін семинар 11 желтоқсанда Астана уақытымен сағат 18:00-ден 19:00-ге дейін өткізіледі.
Іс-шара 15 наурызда сағат 18:00-де өтеді. Жіберіп алмаңыз!
Презентацияға кел де НУ бизнес мектебіне түсу туралы барлығын біл.