Оқытушы-профессорлар құрамы

Оқытушы-профессорлар құрамы

Патрик Дюпарк

Декан

Маркетинг, диджитал-маркетинг, электронная коммерция, мобильный маркетинг, маркетинговые стратегии, умные города, прогнозирование развития технологий

Венката Суббан Субраманян

Деканның орынбасары және Қалымдастырылған Профессор

Стратегия, Бизнес модельдеріндегі инновация, халықаралық менеджмент, жаңа нарықтар

Чет Боруки

Стратегия және Менеджмент Профессор

Өзгерістерді басқару, Стратегия, Бизнес моделін дамыту, Халықаралық менеджмент, Табысты ұйымдар

Эрл Кей Стайс

Ernst & Young Бухгалтерлік есептілік және қаржы профессоры

Financial Accounting, Comparisons of International Financial Reporting Standards (IFRS) and U.S. Generally Accepted Accounting Principles (GAAP)

Thierry Post

Профессор

Portfolio Theory, Asset Management, Asset Pricing, Behavioral Finance, Asset Liability Management

Дженифер Льюис

Қалымдастырылған Профессор, Бизнес менеджмент доценті

Бизнес-коммуникации, Лидерство

Дмитрий Ханин

Қалымдастырылған Профессор

Entrepreneurship; Organizational behavior

Ралица Николаева

Маркетинг бойынша қауымдасқан профессор

Diffusion of Innovations, First Mover Advantages, Market Formation, Social Entrepreneurship, Sustainability

Zhijian-web

Джижиан Чуй

Ассоциированный Профессор по Управлению Операциями

Марек Йохец

Қаржы бойынша ассистент-профессор

Қаржы

Атану Ракшит

Экономика саласындағы ассистент-профессор

Қытай экономикасы, Қытай қаржы нарықтары, Жаңа нарықтар макроэкономикасы

Анатолий Количев

Асситент Профессор

Әлеуметтік желідегі Маркетинг, Үлкен деректер алдауы, Маркетингтік Қаржы Интерфейсі, Брэндинг, Ғаламдық Логистикалық тізбекті іске асыру.

Мугеш Арутюнян

Assistant Professor of Marketing

Мугеш Арутюнян НУ БЖМ-не 2017 жылы маркетинг жөніндегі  ассистент-профессор ретінде қабылданды. Осыған дейін Сент-Луистегі Вашингтон университетінде докторлық дәрежесін алды, магистр дәрежесін в Блумингтонда Индиана университетінде Эдмунд Маскидің шәкіртақысын алушы ретінде және бакалавр дәрежесін Ереван мемлекеттік университетінде алды. Оның ағымдағы зерттеуі нақты стратегияларға, нарыққа шығуға, баға қалыптасуына, бөлу арналарына және мінез-құлықты модульдеуге негізделеді. Оның зерттеулері Journal of Retailing жуналында жарияланды.

Ғалым

Tuuli

Туули Хаккарайнен

Visiting Scholar

Шақырылған ғылыми ызметкер

In the Press

Табысты компаниялардың құпияларын профессор Чет Боруки және профессор Джижиан Чуй баяндады.
Өз бизнесін дамытуға ниет білдірушілер үшін Назарбаев Университеті Бизнес жоғары мектебінде сегіз жыл бойы қатарынан кәсіпкерлер үшін тегін «Бизнестің жол картасы - 2020» «Шағын және орта бизнестің топ-менеджментін оқыту» бағдарламасы іске асырылуда.
Бұл сұраққа Назарбаев Университеті Бизнес жоғары мектебінің «Қаржы ғылымдары магистрі» бағдарламасының академиялық директоры, қауымдастырылған профессор Марек Йохец сұхбат барысында жауап берді.
Назарбаев Университеті Бизнес жоғары мектебінің профессоры Чет Боруки қабылдау комиссиясына әсер қалдыру үшін түйіндемені қалай толтыру керек, сұхбат барысында өзіңді қалай ұстау керек және өтініш берген кезде нені жасамау керек екендігі туралы үміткерлерге кеңестер береді. Қабылдау комиссиясына әсер қалдыру үшін түйіндемеге қандай ақпаратты енгізу қажет?

Last News

Табысты компаниялардың құпияларын профессор Чет Боруки және профессор Джижиан Чуй баяндады.
2018 жылдың 19 мамыр күні Назарбаев Университетінің Бизнес Жоғары мектебінде Халықаралық Консультативті Кеңестің (ХКК) кезекті мәжілісі өтті.
Операциялық менеджмент мекемені басқарудың маңызды аспектілерінің бірі болып табылады. Операциялық менеджменттің құралдары мен тұжырымдамалары экономиканың түрлі секторларындағы бизнес-процестердің барлық түрлеріне қатысты қолдана алады.
Назарбаев Университеті Бизнес жоғары мектебі «BUSINESS TALK & COFFEE» тегін семинарларының топтамасын өткізеді. Сізге біздің оқытушыларымызды тыңдауға, олармен бір шыныаяқ кофе ішіп отырып сөйлесуге, сондай-ақ бизнестің әртүрлі салаларындағы басқа бизнес-кәсіпкерлермен танысуға және тілдесуге мүмкіндік беріледі.

Upcoming Events

Операциялық менеджмент мекемені басқарудың маңызды аспектілерінің бірі болып табылады. Операциялық менеджменттің құралдары мен тұжырымдамалары экономиканың түрлі секторларындағы бизнес-процестердің барлық түрлеріне қатысты қолдана алады.
Назарбаев Университеті Бизнес жоғары мектебі «BUSINESS TALK & COFFEE» тегін семинарларының топтамасын өткізеді. Сізге біздің оқытушыларымызды тыңдауға, олармен бір шыныаяқ кофе ішіп отырып сөйлесуге, сондай-ақ бизнестің әртүрлі салаларындағы басқа бизнес-кәсіпкерлермен танысуға және тілдесуге мүмкіндік беріледі.
FTMBA және Executive MBA бағдарламаларының барлық түлектері 2018 жылдың 19 мамыр күні Назарбаев Университетінің Бизнес жоғары мектебінде өтетін «Түлектердің кездесуі - 2018» атты керемет оқиғаға шақырылады.
Тұрақты бәсекелестік артықшылыққа қол жеткізу үшін компанияларға өздерінің клиенттері және стейкхолдерлері үшін маңызды құндылықтар қалыптастыра білу қажет. Бұл үшін өткір бәсекелестік және тұрлаусыздық жағдайларында стратегиялық ойлай білу қажет. Мұндай дағдыларды қалыптастыруға және клиенттерге және бәсекелес ортаға қатысты стратегиялық шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін құралдар жинағы бар екен. Сіз компанияның бәсекелестік күресте әрқашан жеңіске жету үшін бағалы […]