Назарбаев Университетінің Жоғары бизнес мектебі сізді доктор Майова Бабалоланың «Адамдардың үстінен пайда табудың жалғыз ұмтылысы туралы: ұйымдардағы түпкі менталитеттің салдарын түсіну» атты семинарына шақырады.
Abstract
Көптеген ондаған жылдар бойы Нобель сыйлығының лауреаты Милтон Фридман бизнестің жалғыз мақсаты акционерлердің пайдасын барынша арттыру екенін айтты. Оның көзқарасы бойынша, «түпкілікті нәтижені» қамтамасыз етуден алаңдату ұйымдарға зиян тигізеді және олардың бәсекеге қабілеттілігін төмендетеді (Келли, 2019). Кең мағынада «төменгі деңгей» термині ұйымның табыстылығына байланысты өнімділік көрсеткіштерін білдіреді (Вольф, 1988). Дегенмен, түпкі менталитет (BLM) «бәсекелес басымдықтарды [мысалы, қызметкерлердің әл-ауқатын] елемеу арқылы түпкілікті нәтижелерді қамтамасыз ету айналасында айналатын бір өлшемді ақыл-ой шеңберін білдіреді» (Babalola және т.б., 2020). Greenbaum, Mawritz, & Eissa, 2012: 344). Алдыңғы зерттеулер көшбасшылық менталитетпен (BLM) байланысты кейбір салдарды анықтағанымен, мұндай менталитеттің көшбасшыларға қалай әсер ететіні туралы білім шектеулі болып қала береді. Бұл семинарда мен алдымен BLM бойынша зерттеу бағдарламамның кейбір нәтижелерін ұсынамын. Содан кейін мен өзін-өзі сезінетін эмоциялар теориясы мен моральдық психология әдебиеттерінен сүйене отырып, көшбасшылардың өздері үшін BLM эмоционалдық және мінез-құлық салдарын түсіндіретін өзін-өзі жақсартатын және қалпына келтіретін жауап үлгісін ұсынамын. 87 жұмыс тобы жетекшілерінің (яғни, супервайзерлердің) деректерін және олардың қатарынан 10 жұмыс күні ішінде сауалнама жүргізген олардың тікелей есептерін пайдалана отырып, нәтижелер супервайзерлердің күнделікті BLM тапсырмаға бағытталған көшбасшылық мінез-құлықты ынталандыратын супервайзерлердің мақтаныш сезімімен байланысты екенін көрсетті. Дегенмен, жетекшілердің күнделікті BLM-і адамдарға бағытталған (мысалы, қызметші) көшбасшылық мінез-құлықты ынталандыратын кінә сезімімен байланысты болды. Сонымен қатар, жетекшілердің моральдық тұлғасы жетекшілердің BLM мақтаныш пен кінә сезімін тудыратын дәрежені әлсіретіп, күшейтті. Бұл тұжырымдардың теориялық және практикалық салдары болашақ зерттеулердің кейбір бағыттарымен қатар талқыланады.
________________________________
Date:
Wednesday, October 12, 2022
Time:
12:30
Location:
Block C3, 3037
________________________________
Speaker
Mayowa Babalola
Associate Professor at Nazarbayev University Graduate School of Business
Dr. Mayowa Babalola is an Associate Professor at Nazarbayev University Graduate School of Business. He received his PhD in Psychology from the University of Leuven (KU Leuven), Belgium. Since then, he has held faculty positions in the areas of Organizational Behavior & Human Resource Management at the Australian Catholic University (Melbourne), NEOMA Business School in France, and United Arab Emirates University in the Middle East. Mayowa’s research focuses primarily on leadership, behavioral ethics, and organizational health. Specifically, his research program revolves around understanding how to make organizations behave more ethically and build a more productive, healthier, and committed workforce. His work has appeared in top business and management journals including Journal of Management (Ranked ABS 4*, FT50), Personnel Psychology (ABS 4), Human Relations (ABS 4, FT50), and Journal of Business Ethics (ABS 3, FT50), and currently serves on the Editorial Boards of the Journal of Management and Journal of Business Ethics. In 2019, his work on how to prevent abusive supervision in the workplace received the Best Paper with Outstanding Practical Implications for Management Award at the Academy of Management conference, held in Boston, USA. Having lived and worked in different continents including Africa, Australia, Europe, and the Middle East and conducted research in these contexts and other contexts including Asia and North America, he is readily available to share his experience and expertise with organizations and help them transform from Good to Outstanding.