ШЕБЕРХАНА
Стратегиялық маркетинг
Стратегиялық маркетинг
Стратегиялық маркетинг
«Маркетинг бизнесті жасайды немесе бұзады» дейді көптеген сарапшылар. Күшті маркетингтік стратегия табысты өсуді қамтамасыз етеді. Маркетингке заманауи көзқарастың астарында қандай идеялар жатыр және менеджерге табысты маркетинг жоспарын жасауға көмектесетін қандай процестер мен шешімдер бар? «Стратегиялық маркетинг» семинары менеджерлер мен басшыларға маркетингке қатысты мәселелерге сыни тұрғыдан қарауды түсіну дағдыларын дамытуға арналған. Бағдарламаның мақсаты (1) 3С (компания, тұтынушылар және бәсекелестер) бағалауды, (2) ағымдағы және әлеуетті тұтынушыларды сегменттеуді қамтитын маркетингтік әрекеттерді әзірлеуге, басқаруға және бағалауға баса назар аудара отырып, қатысушылардың маркетингтік дағдыларын шыңдау болып табылады. , және (3) маркетингтік стратегияны жеңу үшін жоспарларды әзірлеу (өнімді позициялау, баға белгілеу, тарату, жылжыту/жарнама). Курс лекциялар мен белсенді оқыту әдістерінің үйлесімі болып табылады, мұнда студенттер теориялық білімдерін қолдану үшін белгілі бір тақырыптар бойынша белсенді пікірталас пен жаттығу жаттығуларымен айналысады.
  • Dates:

    Жақын арада белгілі болады

  • Venue:
    offline (at Nazarbayev University)
  • Price:
    210 000 KZT
The following discounts are available:
20% discount - if payed online or based on an invoice (without a contract) until October 10, 2022;
Discounts for certain categories of individual and corporate clients remain valid (check with the manager for details).
For whom?
  • Entrepreneurs and owners of business;
  • Company executives and managers;
  • Heads of Marketing department, marketing managers and specialists;
  • Any other interested specialists.
What will you learn?
  • Understanding fundamental concepts and tools of strategic marketing
  • Evaluation and addressing customer needs and maximization of the value for customers
  • Analysis of the market based on segmentation-targeting-positioning
  • Usage of competitive positioning, differentiation, including the use of perceptual mapping
  • Usage of integrated marketing for boosting overall marketing efficiency.
Request info / Запросить информацию
You agree to our Terms and Conditions
Program Faculty
Mustafa Karatas

Assistant Professor

PhD, Koç University


Mustafa Karatas received his Ph.D. in Business Administration with concentration in Marketing from Koç University (Turkey). Dr. Karatas’s research interests and expertise are in consumer psychology and decision making. His past and ongoing research explores consumer decisions and effectiveness of marketing communications in a variety of contexts including sustainability and green consumption, charity giving, product bundle evaluation, foreign language processing, and preference for automated/AI over human marketing agents. His teaching interests include Marketing Management, Marketing Research, and Consumer Behavior.
Program Schedule
9:00-10:00
Analyzing the Market
10:00-10:30
Validating the Managerial Hunch: Marketing Math
10:30-11:00
Break
11:00-13:00
Group exercise on 3C analysis and discussion
9:00-10:00
Developing Marketing Strategy: How can I best position my product?
10:00-10:30
Developing Marketing Strategy: How can I best communicate my product?
10:30-11:00
Break
11:00-13:00
Case analysis and discussion on product positioning and communication
Регистрация на семинар / Registration on workshop
Оставьте ваши контакты и наши менеджеры свяжутся с вами в ближайшее время. Leave your contacts and our managers will contact you soon.
You agree to our Terms and Conditions

Contact us:

Gulnar Yermagambetova
Senior Manager
+7 (7172) 70 64 60
gsb.exed@nu.edu.kz
Aigerim Zholmyrza
Manager
+7 (7172) 70 57 63
gsb.exed@nu.edu.kz