Зерттеу
Homepage → Faculty and Research → Research
Зерттеу NUGSB

NUGSB мақсаттары бір-бірімен байланысты үш негізгі категориядан тұрады – оқыту, зерттеу және қызмет көрсету. Қазақстан мен аймақтың менеджерлерінің, кәсіпкерлерінің және көшбасшыларының жаңа буынын оқыту және дайындау үшін мектеп озық зерттеулерді өз миссиясының негізіне қояды. Менеджмент, қаржы және экономика салаларындағы әлемдік деңгейдегі зерттеулермен айналыса отырып, біздің факультет жаһандық білімді жергілікті контекске аударады. Ғылыми-ақпаратты оқыту икемді және жаңа идеяларға ашық болашақ мамандарды шығару арқылы да қоғамға қызмет етеді. Осы мақсатта біз зерттеуге негізделген профессорлық-оқытушылар құрамын тартуға және жақсы зерттеу идеялары үлкен зерттеу нәтижелеріне айналатын мәдениетті құруға тырысамыз. Өсу кезеңінде NUGSB басты назары үш негізгі бағытқа аударылады: кәсіпкерлік және дамушы нарықтар.

Кәсіпкерлік көптеген экономикаларда, әсіресе, Президент Назарбаев жариялаған 2050 Стратегиясы құжатында танылған Қазақстан жағдайында басымдық болып қала береді. Қазақстан мемлекеттік сектор үстемдік ететін экономикадан шағын және орта кәсіпкерлік басқаратын экономикаға көшу процесінде. Экономиканың өсу қозғалтқыштары ірі компаниялар емес, шағын және орта бизнесін ашатын көптеген шағын кәсіпкерлер екендігі туралы кеңінен деректер бар. Кәсіпкерлік – инновация, технология, стратегия, маркетинг, венчурлық қаржыландыру және экономика сияқты көптеген пәндерді қамтитын кең тақырып. Осыны ескере отырып, біз Қазақстандағы кәсіпкерлік мәселелері төңірегінде ғылыми-зерттеу бағдарламасын құрып, әлемнің түкпір-түкпірінен озық тәжірибелерді әкелгіміз келеді.

Алдағы бірнеше жылда NUGSB-те зерттелетін екінші тақырып - дамушы нарықтар. Бұл жаңадан дамып келе жатқан нарықтардағы компаниялардың өз мүмкіндіктерін қалай дамытатыны, шетелде кеңеюі және ұзақ мерзімді бәсекеге қабілеттілігін қалай алуы және қолдауы сияқты әртүрлі мәселелерді қамтитын кең тақырып. Бұл Қазақстандағы фирмалармен және тұтастай алғанда кеңірек экономикамен резонанс тудыратын мәселелер. Біз басқа дамушы нарықтардағы озық тәжірибелерді Қазақстанға қалай қолдануға болатынын түсіну мақсатында Дамушы нарықтар мәселелерін әртүрлі көзқарастар мен пәндерден қарастыратын оқытушылар тізімін жинап жатырмыз.

Зерттеудің үшінші бағыты – Қаржы нарығы. Осы саладағы зерттеулер мен оқыту қаржы нарықтарын, корпоративтік қаржыны және қаржылық сауаттылықты дамытудың негізгі аспектілерін қамтитын еді. Осы тұрғыда GSB жанынан Қаржы нарығы орталығын құру көзделіп отыр. Қаржы нарығын реформалау мен дамыту да Қазақстан үкіметінің саясатының негізгі бағыты болып табылады. «Астана» халықаралық қаржы орталығы 2018 жылы іске қосылды, ал жаңа Қаржы нарығы орталығы Астана қаржы орталығы үшін табиғи қосымша және көмекші болады. Сондай-ақ Қаржы нарықтары орталығында әртүрлі деректер көздерін, қаржы құралдарын, бизнес жаңалықтарын, нарықтық ақпаратты, инвестициялық өнімдерді қамтитын Қаржы зертханасын құру жоспарлануда. Қаржы зертханасы, ең алдымен, қаржы саласында мансапты дамытқысы келетін жергілікті студенттер мен кәсіпқойларға арналған оқу және оқу орны болады.

Бизнес Дайджест
The Business Digest Series reports short pieces on research from GSB faculty, highlighting the key take-aways and policy implications, relevant for the wider business community and policymakers.
2021/1 Do prices rise faster than they fall? by Joep Konings and co-authors
2021/2 Building Character: The Formation of a Hybrid Organizational Identity in a Social Enterprise by Joep P. Cornelissen, Onajomo Akemu, Jeroen G. F. Jonkman, and Mirjam D. Werner
2021/3 Opportunities for Cooperation in Removing Prohibitive Trade Barriers by David De Remer
2021/4 Does corporate social responsibility engender trust? Evidence from investor. Reactions to corporate disclosures by Atanu Rakshit, Doron Israeli, and co-authors.
2021/5 How families help us thrive at work: Understanding the long reach of family support and family incivility on employee at work by Mayowa T. Babalola.
2021/6 Is there market support for corporate vaccination mandates? by Gabriele Lattanzio.
2022/7 The habit that creates a culture of distrust at work by Mayowa T. Babalola
2022/8 Opportunities and pitfalls in digital platforms' geographic expansion: Strategic implications for Kazakhstani platforms by Jiyang Dong
2022/9 Kazakhstan's growing entrepreneurial ecosystem at a glance by Leila Farraj, Aminanur Chaia, Shumaila Yousafazi
2022/10 Women Entrepreneurship in Kazakhstan and beyond Nazarbayev University Research Center of Entrepreneurship (NURCE) by Leila Farraj, Aminanur Chaia, Shumaila Yousafazi
2022/11 Technology Entrepreneurship in Kazakhstan: The Challenges of Adaptation and Re-start by Onajomo Akemu, Atanu Rakshit
2022/12 How women social entrepreneurs are innovating global impact by Leila Farraj, Aminanur Chaia, Shumaila Yousafazi
2022/13 Tourism sector in Kazakhstan: an overview Nazarbayev University Research Center of Entrepreneurship (NURCE) by Dana Sailaukhanova, Aigerim Yergabulova, Shumaila Yousafzai
2022/14 How community-based tourism can alleviate poverty? by Dana Sailaukhanova and Shumaila Yousafzai
2022/15 Incubation and Acceleration in Kazakhstan: Foreign Ideas, Local Practices in an Emerging Technology Landscape by Onajomo Akemu, Atanu Rakshit, Dauletzhan Baimukhanov.
НУ ЖБМ профессорларының жұмыс басылымдары
2021/01 The granular economy of Kazakhstan by Jozef Konings, Galiya Sagyndykova, Venkat Subramanian, Astrid Volckaert
2021/02 M&A and Cybersecurity Risk: Empirical Evidence by Gabriele Lattanzio, Jérôme P. Taillard
2022/03 Wage dispersion and firm performance: evidence from Kazakhstan by Dinara Alpysbayeva, Jozef Konings, Venkat Subramanian, Aigerim Yergabulova
2022/04 Mountains of Evidence: The Effects of Abnormal Air Pollution on Crime by Birzhan Batkeyev, David R. DeRemer
2022/05 How binding is supervisory guidance? Evidence from the European calendar provisioning by Franco Fiordelisi, Gabriele Lattanzio, Davide S. Mare
2022/06 The Impact of Firm-level Covid Rescue Policies on Productivity Growth and Reallocation by Jozef Konings, Glenn Magerman Dieter, Van Esbroeck
2022/07 Dual Process Intuitions: Consumers’ Belief about Persuasion Processing Drive Morality of Marketing Communications by Zarema Khon, Yi-Ju Chen, Yvetta Simonyan, Haiming Hang, Samuel G.B. Johnson
НУ ЖБМ Ғылыми семинарлар

REGISTER HERE FOR THE SEMINAR SERIES

TIME: 5 pm - 6 pm

September 1, 2021, Riccardo Valboni, Utrecht University


Title: Responsible Blockholders, CEOs, and Tax-Motivated International Relocations of Corporate Headquarters: A Social Identity Perspective

Area: Strategy

For Seminar Details Click Here

September 8, 2021, Bukky Akinsanmi, U. Texas,-Austin, McCombs School of Business


Title: Perceptions of Knowledge Transferability and Entrepreneurial Entry: The Role of Firm-Initiated Turnover

Area: Strategy

For Seminar Details Click Here

September 15, 2021, Aziz Alimov, IESEG School of Management

Title: Expected Stock Returns and Corporate Acquisitions

Area: Finance

For Seminar Details Click Here

September 22, 2021, Udari Ekanayake, Monash Business School

Title: Are We All in This Together? CEO Narcissism and Voluntary Paycuts

Area: Strategic Leadership

For Seminar Details Click Here

Special Time: 12:30 - 13:30

September 29, 2021,Onajomo Akemu, NUGSB

Title: What Do We Do When They Shed Tears?

Area: Organizational Theory

For Seminar Details Click Here

October 6, 2021, Jerome Taillard, Babson College

Title: The Day that WTI Died: Asset Prices and Firm Production Decisions

Area: Finance

For Seminar Details Click Here

Special Time: 7 pm - 8 pm

October 7, 2021, Onajomo Akemu, NUGSB

Title: What Do We Do When They Shed Tears?


Area: Organizational Theory


For Seminar Details Click Here

October 19, 2021, Bill Megginson, Oklahoma University

Title: Selling Indulgences: The Political Economy of Tariff Exemption Grants

Area: Finance

Special Time: 8am-9am local time (UTC+6)

For Seminar Details Click Here

October 20, 2021, Andrew N. K. Chen, Kansas U. School of Business

Title: Preventing Organizational Knowledge Leakage: The Influence of Knowledge Seekers’ Awareness, Motivation, and Capability.

Area: Operations Managament

For Seminar Details Click Here

October 27, 2021, Nathan Betancourt, University of Amsterdam

Title: What causes a star to shine? Evidence from the Manhattan Project


Area: Organizational Theory


For Seminar Details Click Here

November 3, 2021, Sudeep Ghosh, Hong Kong Polytechnic U.

Title: Does Regulation Hinder Reputation Building? An Investigation of the Impact of Governance on Signaling by Managers


Area: Economics / Finance

For Seminar Details Click Here

November 10, 2021, Franco Fiordelisi, Essex Business School

Title: Pandemic Lending: The Unintended Effects of Model-based Regulation

Area: Finance

For Seminar Details Click Here

November 17, 2021, Márta Bisztray, Hungarian Academy of Sciences

Title: Automated Information Sharing and Supplying Multinationals: Evidence from Firm‐To‐Firm Data

Area: Economics

For Seminar Details Click Here

November 24, 2021, Aris Stouraitis, Hong Kong Baptist U. School of Business

Title: Anticipating Acquirers

Area: Finance

For Seminar Details Click Here